Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz


Všechny dotazy a požadavky na zákaznickou podporu jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.

Nový projekt (11).png

Propagace: Instagram nebo Facebook?

Na první pohled se může zdát, že mezi těmito sítěmi nebude velkých rozdílů. Opak je ale pravdou.

Podíváme se na to, jakou platformu si k propagaci vybrat.

Na co se zaměřit při výběru platformy

Pro zhodnocení, která platforma pro Vás bude vhodnější je potřeba se zamyslet nad cílovou skupinou. Instagram má podle statistik 60% uživatelů mladších než 35 let. Naopak Facebook dominuje ve věkové kategorii 40+.

Pokud tedy nebudeme brát v potaz jiné aspekty, tak skupinu do 35 let oslovíme spíše pomocí Instagramu a skupinu 40+ spíše pomocí Facebooku.

Dalším důležitým parametrem je typ produktu, který budeme chtít propagovat. Na instagramu se setkáváme spíše s produkty z oblasti módy, kosmetiky a na Facebooku se setkáváme spíše s propagací služeb.

14-6-3.webp

 

 

Možnosti propagace

Na facebooku i instagramu můžete propagovat produkt/službu apod. pomocí kampaní.  Při vytváření takové kampaně si můžete zvolit účel kampaně, rozpočet, okruh uživatelů či umístění.

Kampaň si můžeme nastavit tak že ji uvidí lidé jen v určité lokalitě a v určitém věku, čímž docílíme toho, že se reklama bude zobrazovat cílové skupině lidí.

 

Jak docílit toho, aby byla reklama úspěšná?

  • V reklamě používejte kvalitní fotky či videa. Špatná kvalita vizuálu vyvolá neprofesionální dojem a odrazuje od kliknutí na reklamu.
  • Dejte si záležet na popisku. Napište ho krátce, stručně a jasně. 
  • Používejte výzvy k akci. Reklamu publikujte za účelem, který z ní musí být patrný.  Například pokud chcete prodat více výrobků - vyzvěte cílovou skupinu lidí, ať navšítíví Váš eshop.
  • Zkuste inzerovat slevy. Krátkodobé snížení cen, doprava zdarma či dárek k nákupu upoutají pozornost.
 

Každá síť má své pro a proti a je proto potřeba zvážit všechny parametry a dle nich se rozhodnout, jakou platformu použít a především nezapomenout na správné vytvoření cílových skupin.

 

Everything-You-Must-Know-About-How-to-Link-Instagram-to-Facebook.jpg