Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz


Všechny dotazy a požadavky na zákaznickou podporu jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.

 

Jak zaktualizovat prohlížeč?

Už jste se setkali s tím, že se vám zobrazují některé prvky na webu "rozbitě" nebo jinak než na jiném prohlížeči? Nebo s Vám ukazují stále ty staré úpravy/soubory? Problém může být v nezaktualizovaném prohlížeči, který ukazuje staré věci.

Smazání historie

Smazat historii můžeme více způsoby. 

Do historie se proklikáme v horní liště prohlížeče (na obrázku Chrome):

proklik_do_historie

Proklikneme se na vymazat historii:

vymazat_udaje_hist

Použijeme následné nastavení (důležité je od počátku věků):

Nastaveni_mazani

Pokud chceme, můžeme vymazat i jiné údaje, jako například historii stahování, soubory cookies a jiné. Toto nastavení je libovolné, pro účel smazání meziprvků na webu je důležitá historie procházení.

Po vybrání klikneme na vymazat data a obnovíme si stránku webu, na kterém jsme registrovali problém. 

Pokud i po aktualizaci problém přetrvává, kontaktujte podporu.

 

Clear Cache (pro prohlížeč Google Chrome)

Další možností je si doainstalovat si aplikaci od Google Chrome, která slouží k rychlé aktualizaci prohlížeče pomocí její ikonky.

Vyhledejte "google chrome clear cache" a stáhněte. Podrobný postup vám to již nabídne.