Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz

 

Výpis objednávek

Výpis objednávek nám slouží pro přehledný soupis všech objednávek, které byly na našem eshopu provedeny.


Přehled výpisu

Na hlavní straně výpisu vidíme základní údaje o všech objednávvkách. Možnost je samozřejmě konkrétního filtru, který volíme přes "Upřesnit vyhledávání". Stále zde ale pracujeme s výpisem více objednávek. 

  • 1. Tlačítko „upřesnit vyhledávání“ nám umožňuje filtrovat pomocí:
    • obchodu (můžeme mít více Eshopů),
    • stavu objednávky,
    • stavu „uhrazeno“, „uzavřeno“, „zrušeno“, dle měny nebo roku
  • 2. Dvojité šipky označí všechny objednávky naráz.
  • 3. Ikona tisku slouží k zobrazení objednávky pro tisk
    • Ikona obálky – odesíláme email z vybrané šablony. (Šablonu a její obsah má každý eshop na míru)
    • Ikona tužky nám dovoluje „provést změny“ – např. stavu objednávky
    • Ikona křížku  maže položku.
  • 4. Tlačítka pod výpisem „odeslat zprávu“, „změnit“ a „smazat“ slouží v případě, že hromadně označíme položky a chceme provést funkci.
  • 5. Ikona obálky nebo klik na název objednávky nás dostane do detailu objednávky.
  • 6. Tlačítko „přidat“ umožňuje vytvořit objednávku přímo z administrace eshopu.

 

prehled.png

upresnit_vyhledavani.png


Detail objednávky

V detailu objednávky již vidíme přesné detaily zvolené objednávky. Zde je můžeme editovat, číst, mazat..

  • 1. Levé menu slouží k rychlé orientaci po celé stránce objednávky. 
  • 2. Základní data obsahují informace o objednávce a zákazníkovi. V případě, že zákazník není registrován, není možné, aby zde byl vybraný jako „zákazník“. Zde můžeme změnit jméno, email nebo telefon.
  • 3. Stav objednávky – měníme stavy (stavy jsou administrovatelné)
  • 4. Způsob úhrady – zde se promítají zvolené údaje zákazníka o dopravě a uhrazení objednávky
  • 5. Stav objednávky nás informuje o stavu objednávky.
  • 6. Fakturační adresa  - vyplňuje zákazník (můžeme v administraci změnit). Výběr Země – je volitelný a je možný administrovat.

detail_obj_1.png

  • 7. Doručovací adresa - vyplňuje zákazník (můžeme v administraci změnit). Výběr Země – je volitelný a je možný administrovat.
  • 8. Doplňující informace slouží v případě, že máme napojen systém dopravce. Vyplňujeme číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
  • 9. Přílohy  můžeme nahrávat dvojím způsobem, buď přes levé menu (bod 1.) nebo zde. Nahraná příloha se ukáže ve výpisu příloh.
  • 10. Další objednávky – Informace o  objednávkách.
  • 11. V položkách objednávek můžeme spravovat zakoupené produkty zákazníka. Tlačítka pro filtrování, mazání, přepisování a označování fungují stejně jako u výpisu objednávek – bod 1.
  • 12. V detailu položky můžeme měnit tyto údaje:
    • Název
    • Připojený produkt
    • Částku a DPH
    • Množství a slevu
    • Velikost 
  • Správa příloh

detail_obj_2.png

polozky_obj.png

detail_polozky_objednavky.png