Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz


Všechny dotazy a požadavky na zákaznickou podporu jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.

 

Výpis objednávek

Výpis objednávek nám slouží pro přehledný soupis všech objednávek, které byly na našem eshopu provedeny.


Přehled výpisu

Na hlavní straně výpisu vidíme základní údaje o všech objednávkách. Možnost je samozřejmě konkrétního filtru, který volíme přes "Upřesnit vyhledávání". Stále zde ale pracujeme s výpisem více objednávek. 

  • 1. Tlačítko „upřesnit vyhledávání“ nám umožňuje filtrovat pomocí:
    • obchodu (můžeme mít více Eshopů),
    • stavu objednávky,
    • stavu „uhrazeno“, „uzavřeno“, „zrušeno“, dle měny nebo roku
  • 2. Dvojité šipky označí všechny objednávky naráz.
  • 3. Ikona tisku slouží k zobrazení objednávky pro tisk
    • Ikona obálky – odesíláme email z vybrané šablony. (Šablonu a její obsah má každý eshop na míru)
    • Ikona tužky nám dovoluje „provést změny“ – např. stavu objednávky
    • Ikona křížku  maže položku.
  • 4. Tlačítka pod výpisem „odeslat zprávu“, „změnit“ a „smazat“ slouží v případě, že hromadně označíme položky a chceme provést funkci.
  • 5. Ikona složky nebo klik na název objednávky nás dostane do detailu objednávky.
  • 6. Tlačítko „přidat“ umožňuje vytvořit objednávku přímo z administrace eshopu.

 

prehled.png

upresnit_vyhledavani.png


Detail objednávky

V detailu objednávky již vidíme přesné detaily zvolené objednávky. Zde je můžeme editovat, číst, mazat..

  • 1. Levé menu slouží k rychlé orientaci po celé stránce objednávky. 
  • 2. Základní data obsahují informace o objednávce a zákazníkovi. V případě, že zákazník není registrován, není možné, aby zde byl vybraný jako „zákazník“. Zde můžeme změnit jméno, email nebo telefon.
  • 3. Stav objednávky – měníme stavy (stavy jsou administrovatelné)
  • 4. Způsob úhrady – zde se promítají zvolené údaje zákazníka o dopravě a uhrazení objednávky
  • 5. Stav objednávky nás informuje o stavu objednávky.
  • 6. Fakturační adresa  - vyplňuje zákazník (můžeme v administraci změnit). Výběr Země – je volitelný a je možný administrovat.

detail_obj_1.png

  • 7. Doručovací adresa - vyplňuje zákazník (můžeme v administraci změnit). Výběr Země – je volitelný a je možný administrovat.
  • 8. Doplňující informace slouží v případě, že máme napojen systém dopravce. Vyplňujeme číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
  • 9. Přílohy  můžeme nahrávat dvojím způsobem, buď přes levé menu (bod 1.) nebo zde. Nahraná příloha se ukáže ve výpisu příloh.
  • 10. Další objednávky – Informace o  objednávkách.
  • 11. V položkách objednávek můžeme spravovat zakoupené produkty zákazníka. Tlačítka pro filtrování, mazání, přepisování a označování fungují stejně jako u výpisu objednávek – bod 1.
  • 12. V detailu položky můžeme měnit tyto údaje:
    • Název
    • Připojený produkt
    • Částku a DPH
    • Množství a slevu
    • Velikost 
  • Správa příloh

detail_obj_2.png

polozky_obj.png

detail_polozky_objednavky.png