Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz

Webové stránky na míru

 

Vychází z vlastní identity a jsou uzpůsobeny potřebám klienta.

Dobrý den: Nějak takto bude znít začátek naší společné cesty. Její cíl je vytvoření nových webových stránek, které mají své jasné cíle a určení.

Navrhneme vhodné řešení

Najdeme cíle a určení webových stránek. Navrhneme jejich rozložení, budoucí vzhled a členění obsahů do menu.

Jednorázově:  7 800,-

  • Najdeme nejvhodnější řešení pro nové webové stránky.
  • Vytvoříme zadávací dokumentaci.

Vytvoříme webové stránky

Zajistíme návrh grafického stylu. Naprogramujeme nové webové stránky. Zprovozníme stránky pro veřejnost a zaškolíme obsluhu redakčního systému.

Od:  45 100,-

  • Online / telefonická podpora 5 hodin.
  • V ceně naplnění 15 obsahovými stránkami.
  • Zaškolení obsluhy 4 h online.

Vytvořit web je jako udělat první krok. S dalšími kroky musí stránky růst s Vámi.


Co nezvládnete sami, s tím Vám poradíme my!
  • Výběr volné domény
  • Online marketing a SEO
  • Vytvoření obsahů a dodání fotografií

Volejte či pište:
latal@bzcompany.cz / 774 700 445

Nejprve se společně setkáme za účelem seznámení. Hned na první schůzce začneme sbírat důležité podklady pro vytvoření zadávací dokumentace.  V této fázi se zaměřujeme na potřeby klienta, cíle stránek a jejich identitu (jak budou ladit s firemními barvami).

Navrhneme tzv. drátěné modely stránek (wireframy) a do myšlenkové mapy navrhneme menu budoucích stránek.

Zadávací dokumentace následně slouží jako podklad pro grafiky, copywritery a programátory.

Tvoříme webové stránky

Dalším krokem je předložení grafických náhledů úvodní stránky, responzivního vzhledu a obsahových prvků.  Všechny předložené podklady podléhají revizi ze strany klienta. Případné změny budou 1x zapracovány.

Po schválení grafických náhledů stránky naprogramujeme. Následně je naplníme obsahem, který nám klient dodal nebo zadal k vytvoření. Na dočasném odkaze pak zpřístupníme testovací verzi stránek. Všechny vytvořené obsahy opět podléhají revizi a případné změny budou 1x zapracovány.

Když jsou stránky hotové, zasvětíme klienta do CMS systému, ve kterém může stránky snadno editovat. Školení zpravidla probíhá online v rozsahu 4 hodin. Jakmile klient projde tímto školením, zprovozníme stránky veřejnosti na vybraném webhostingovém úložišti.

Pokud v rámci zadání zjistíme, že požadavky klienta přesahují navržené řešení, navrhneme adekvátní úpravy:

více grafických návrhů, další funkce stránek, napojení třetích systémů do stránek, více kol pro revize, více času pro naplnění obsahových stránek atd.


Reference:

www.na-ruzku.cz (Jednodušší webové stránky rodinné restaurace.)
www.dumuparku.cz (Elegantní  webové stránky Domu u parku v Olomouci. Stránky obsahují informace o konání akcí, aktualit a pronájmů.)
www.zdenekcahlik.cz (Webové portfolio fotografa.)
www.psfm.cz (Modernizace stránek pečovatelských služeb ve Frýdku-Místku.)

 

Redakční systém CMS (administrace)

  • Uživatelsky přívětivý nástroj pro správu a editaci obsahů webových stránek
  • Celý v českém jazyce
  • Umožňuje:
    • publikaci nových článků, fotografií a dokumentů
    • správu vyskakovacího okna a kontaktního formuláře
    • úpravy nastavení GDPR, cookies, meta dat atd.
  • Podrobně zpracovaná nápověda

 

Pravidelný servis

  • Neustálá modernizace a vývoj funkcí (stránky Vám nezestárnou)
  • Bezpečnostní aktualizace
  • Pravidelný informační servis

Tato nabídka umožňuje případné individuální rozšíření a úpravy klientovi na míru.

Pokud klient v průběhu užívání zjistí, že mu na stránkách něco chybí, navrhneme mu nové řešení.


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů dle nařízení GDPR.