Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz


Všechny dotazy a požadavky na zákaznickou podporu jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.

5134336.jpg

Webové stránky na míru

 

 

Vychází z vlastní identity a jsou uzpůsobeny potřebám klienta.

Na začátku naší společné cesty se seznámíme s Vašimi představami.
Na jejím konci budete mít webové stránky splňující všechny Vaše požadavky.
web-design.png

 

Navrhneme vhodné řešení

Najdeme cíle a určení webových stránek. Navrhneme jejich rozložení, budoucí vzhled a členění obsahů do menu.

Jednorázově:  7 800,-

  • Najdeme nejvhodnější řešení pro nové webové stránky.
  • Vytvoříme zadávací dokumentaci.
responsive (1).png

 

Vytvoříme webové stránky

Zajistíme návrh grafického stylu. Naprogramujeme nové webové stránky. Zprovozníme stránky pro veřejnost a zaškolíme obsluhu redakčního systému.

Od:  45 100,-

  • Online / telefonická podpora 5 hodin.
  • V ceně naplnění 15 obsahovými stránkami.
  • Zaškolení obsluhy 4 hodiny online.

Vytvořit web je jako udělat první krok.

S dalšími kroky budou Vaše stránky růst s Vámi.


Co nezvládnete sami, s tím Vám poradíme my!
  • Výběr volné domény
  • Online marketing a SEO
  • Vytvoření obsahů a dodání fotografií

Volejte či pište:
latal@bzcompany.cz / 774 700 445


Seznámíme se

  • Nejprve se společně setkáme za účelem seznámení. Hned na první schůzce začneme sbírat důležité podklady pro vytvoření zadávací dokumentace.  V této fázi se zaměřujeme na potřeby klienta, cíle stránek a jejich identitu (jak budou ladit s firemními barvami).
  • Navrhneme tzv. drátěné modely stránek (wireframy) a do myšlenkové mapy navrhneme menu budoucích stránek.
  • Zadávací dokumentace následně slouží jako podklad pro grafiky, copywritery a programátory.

Vytvoříme webové stránky

  • Dalším krokem je předložení grafických náhledů úvodní stránky, responzivního vzhledu a obsahových prvků.  Všechny předložené podklady podléhají revizi ze strany klienta. Případné změny budou 1x zapracovány.
  • Po schválení grafických náhledů stránky naprogramujeme. Následně je naplníme obsahem, který nám klient dodal nebo zadal k vytvoření. Na dočasném odkaze pak zpřístupníme testovací verzi stránek. Všechny vytvořené obsahy opět podléhají revizi a případné změny budou 1x zapracovány.
  • Když jsou stránky hotové, zasvětíme klienta do CMS systému, ve kterém může stránky snadno editovat. Školení zpravidla probíhá online v rozsahu 4 hodin. Jakmile klient projde tímto školením, zprovozníme stránky veřejnosti na vybraném webhostingovém úložišti.

Pokud v rámci zadání zjistíme, že požadavky klienta přesahují navržené řešení, navrhneme adekvátní úpravy:

více grafických návrhů, další funkce stránek, napojení třetích systémů do stránek, více kol pro revize, více času pro naplnění obsahových stránek atd.


Redakční systém

  • Uživatelsky přívětivý nástroj pro správu a editaci obsahů webových stránek
  • Celý v českém jazyce
  • Umožňuje publikaci nových článků, fotografií, dokumentů, správu vyskakovacího okna a kontaktního formuláře, úpravy nastavení GDPR, cookies, meta dat atd.
  • Možnost individuálních úprav a rozšíření na míru
  • Podrobně zpracovaná nápověda

Pravidelný servis

  • Neustálá modernizace a rozvoj funkcí (stránky Vám nezestárnou)
  • Bezpečnostní aktualizace
  • Pravidelný informační servis

Reference:

www.na-ruzku.cz (Jednodušší webové stránky rodinné restaurace.)
www.dumuparku.cz (Elegantní  webové stránky Domu u parku v Olomouci. Stránky obsahují informace o konání akcí, aktualit a pronájmů.)
www.zdenekcahlik.cz (Webové portfolio fotografa.)
www.psfm.cz (Modernizace stránek pečovatelských služeb ve Frýdku-Místku.)


Tato nabídka umožňuje případné individuální rozšíření a úpravy klientovi na míru.

Pokud klient v průběhu užívání zjistí, že mu na stránkách něco chybí, navrhneme mu nové řešení.


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů dle nařízení GDPR.