Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 545

podpora@bzcompany.cz

Od kontaktu po předání

Jak probíhá první schůzka, jaké informace je potřeba připravit a kolik času nám zabere tvorba.

Seznámení

Začínáme konzultací, rádi se s vámi nezávazně setkáme na osobní schůzce a naladíme se na Vaši notu.

Vstupní analýza

Budeme si povídat, kreslit a zapisovat vše co řeknete. Budeme navrhovat řešení, diskutovat o výhodách či nevýhodách zvolených technologií. Překvapíme otázkami, které Vás mnohdy ani nenapadnou a v neposlední řadě budeme hledat tu nejlepší cestu, jak pro Vás připravit to nejkvalitnější.

Už nyní to CHCI:


Weby i eshopy toho mají dost společného, ale pokud cokoliv prodáváte (nejen produkt – ale i službu), budeme se úvodem ptát:

  • Co přesně prodáváte a jak to funguje?
  • Na co se vás klienti a zákazníci nejčastěji ptají?
  • Co se jim nejvíc líbí?
  • Víte, proč se stává, že obchod na eshopu nedopadne?
  • V čem jste lepší nebo jiní vy i vaše produkty - než konkurence?
  • Máte nějakou zpětnou vazbu od klientů a zákazníků?
  • Důležité je nastavit strukturu webu tak, aby se návštěvník na stránkách nezatratil a intuitivně se dostal tam, kde ho vy potřebujete mít. Neintuitivní ovládání návštěvníky odradí a otráveně odchází z webu pryč. Proto je potřeba zamyslet se hned na startu – jak vše co nejlépe zorganizovat.
  • Sestavíme spolu orientační schema jednotlivých stránek a všech obsahů (pracovně tomu říkáme „pavouk“).
  • Na základě této analýzy obsahů pak nastavují kolegové celkovou strukturu webu.
  • U informačních systémů vše rozebereme ještě podrobněji.
    Projdeme spolu celý proces řízení ve vaší organizaci a v čem by vám měl nový systém usnadnit práci. 

Analýza klíčových slov

Aby vás vaši zákazníci našli na internetu v moři dalších webů – musíte stejně jako rybář, který hodí rybě návnadu – hodit klientovi správné klíčové slovo…Díky analýze klíčových slov dojdeme k tomu jak správně webové stránky nebo eshop nastavit pro váš úspěšný start a další rozvoj, odhalíme případné slabiny a můžeme pracovat na tom, aby vůbec nevznikly. Díky správné SEO optimalizaci webu získáte řadu dalších obchodních příležitostí. Je to však proces, který nikdy nekončí a s klíčovými slovy budete pracovat nejen při úvodní tvorbě projektu, ale po celou dobu vašeho působení v online businessu. Budete však vědět jak na to a pokud ne, nabízíme vám i dlouhodobou spolupráci…


Tvorba objednávky a návrh řešení

Kolegové z obchodního oddělení na základě vašich potřeb a požadavků vytvoří objednávku, kde co nejdetailněji popíší všechny body a kroky zakázky. 

Proto v nabídce nehledejte pouze cenu a důkladně si vše podrobně projděte!

Na vás je totiž ten důležitý krok: udělat si opravdu čas a zamyslet se nad navrhnutými řešeními.

Když vám nebude cokoliv jasné, ptejte se raději hned úvodem, jak to bude vypadat a jak to bude fungovat.

Pokud bylo naše řešení jiné než očekáváte  - vzájemně vše prodiskutujeme a domluvíte se obratem na úpravě a upřesnění nabídky.

Často již v rámci nabídky vidíte návrh rozvržení úvodní webové strany. Tento návrh je dál v průběhu zakázky upřesňován.

Důležité:

v nabídce jsou uvedeny maximální termíny pro jednotlivá plnění zakázky,  rozvržení plateb a všechny další podmínky. 

Prosíme – nic nepřehlédněte!

Je lépe si vše vyjasnit ještě před zahájením prací na zakázce.  Ideálně ještě před podpisem smlouvy. Pokud zákazník v polovině projektu zjistí, že měl v některém bodě zcela jiné představy, začínají vznikat zdržení zakázky a pro zákazníka vícepráce za dodatečné úpravy.

Někdy je zdánlivě jednoduchá změna z pohledu zákazníka v reálu poměrně velkým objemem programátorských prací, a vznikají tak při odklonu od původní objednávky náklady na vícepráce! 



Grafika

Grafika má velký vliv na to, abyste hned v prvních okamžicích zaujali zákazníka a neklikl hned „zpět“.  Vzhled úvodní strany a používané barvy musí být v souladu s vašim oborem a zaměřením, ladit s logem a v případě větších firem v souladu s firemním logo manuálem. Na základě upřesněných wireframes, které upřesňují rozložení jednotlivých prvků, strukturu a funkce webu či eshopu, začne připravovat grafik konkrétní návrhy. Nejdříve se navrhuje úvodní strana, která se vám zašle k připomínkování a schvalování. V tomto bodě nestačí říci si “jo, to se mi líbí“.

 

Musíte se zamyslet:

  • Je celková barevnost OK? Nebo se mi některá použitá barva nelíbí?
  • Líbí se mi, jak vypadají tlačítka? 
  • Použité fonty písma a nadpisy? 
  • A co úvodní horní hlavička webu? Líbí se mi menu?  
  • A jak to všechno bude vypadat v responzivu – třeba na mobilu? Vyhovuje mi to?
  • A co patička – bude mi vyhovovat? Není moc dlouhá nebo krátká? Vejde mi tam všechno, co do ní potřebuji dát?
  • A co kalendář?
  • A objednávkový formulář? Stačí mi jen takto stručný? 
  • Fotogalerie – líbí se mi? Nebudu potřebovat popisy fotek? Nebo budu fotografie třídit do více kategorií na podgalerie? 
  • A co výpis článků a aktualit? Budu opravdu přidávat k novinkám vždy fotky – nebo na to nebudu mít čas a chci jen nadpis a úvodní text?
  • A co umístění videí? Budu vždy vše sdílet přes YT kanál nebo bych chtěl krátké úvodní video na hlavní stránce?
  • Grafický návrh může projít standardně 3 koly úprav.
  • Po odsouhlasení vzhledu úvodní strany a jednotlivých prvků následují grafické návrhy dalších obsahových stránek webu nebo eshopu. 

Tvorba webu 

Jakmile je schválená grafika úvodní strany a odsouhlasené chování jednotlivých prvků na ní, začínají programátoři svou práci a my si mezi tím upřesníme obsahovou část webových stránek. Naši administrátoři vám nastaví nebo naplní obsahy webu nebo eshopu – v souladu s uzavřenou objednávkou. 


Textový obsah webu 

Úkolem každého webu nebo eshopu je „Zaujmout — Ujistit — Podpořit —  a v případě eshopu hlavně Zakoupit“ Neprodává však  jen vzhled, ale především obsah webu.

Už na začátku jsme probrali klíčová slova pro vyhledávače, ale váš návštěvník není robot v prohlížeči. Klienta musíte oslovit tak, aby chtěl vědět víc a neutekl vám hned ze stránek pryč. Podívejte se, jak prodává bulvár. Určitě už jste si někdy přečetli článek, když vás vlastně vůbec dané téma původně nezajímalo…ale kdo by tomu titulku odolal?

Někdy si jen řekneme „co je to zase za blbost“?  …Ale přečtete si to! …

Podobně je potřeba zaujmout i na vašem webu.
Samozřejmě nebudete sklouzávat do nějakých otřepaných klišé, ale nadpis, název atd. prostě musí zaujmout „na první dobrou“. Jinak je zákazník fuč.

Pokud si sami netroufáte na psaní textů, doporučujeme využít třeba jen pro úvodní stranu služby Copywritera - můžeme vám vytvoření profesionálních textů dodat a zařídit.




Předání náhledu webu 

  • Po naprogramování stránek a úvodním naplnění dohodnutých obsahů, vás kontaktuje náš manažer řízení zakázek.
  • Pošleme vám odkaz na pracovní prostředí, kde je web připravován, abyste viděli, jak práce postupují.
  • Vyzkoušíte si již v pracovním prostředí odesíláni formulářů, funkčnost administrace a celkové chování webu. 

Důležité!

Pokud nebude cokoliv v souladu s objednávkou – uvedete případné závady do akceptačního protokolu, který vám manažer zakázky zašle emailem. Všechny rozpory s objednávkou nebo funkční závady kolegové odstraní v termínu daném smlouvou a akceptačním protokolem. Prosím nebojte se napsat závady do protokolu, nemusí to být konečná verze. Pokud zjistíte, že chyby z  1. Protokolu nejsou správně opravené, můžete vytvořit druhý protokol.

 

Spuštění webu

Pokud si vzájemně odsouhlasíme, že web splňuje vše, co bylo požadováno v objednávce a je to za vás v pořádku, domluvíme se na termínu spuštění webu. Na nově spuštěný web jsou pak přesměrovány odkazy z vašich původních stránek (pokud jste již měli webové stránky), abyste neztratili původní pozice ve vyhledávačích.

 Kolegové vám nastaví počítadlo návštěv, a pokud si budete přát využívat další analytické nástrojů pro měřitelnost návštěvnosti – můžete si vložit do webu jejich kód.


 

Podpora uživatelů

Naše práce však tímhle nekončí. Nechceme jen prodat produkt – tedy web, eshop nebo informační systém a hned jít od toho pryč a dál. Naši klienti jsou pro nás naši partneři a komunikujeme s nimi i nadále. Poskytujeme jim technickou i uživatelskou podporu, máme vypracovánu podrobnou nápovědu na našem webu a kromě toho stálou přítomnost kolegů na takzvaném Helpdeskupodpora@bzcompany.cz . Pokud klient potřebuje naprogramovat jakékoliv další funkce, pomáháme mu jeho projekt dále rozvíjet. Podpora může také posloužit i vám, kteří ještě nejsou v administraci zběhlí a sem tam tápou .. pro ty můžeme udělat školení, kde Vám poradíme co a jak. Může se konat buď online nebo u Vás.

Servisní služby

Řada našich klientů je časově velmi vytížena a nechtějí se po večerech starat o údržbu a aktualizaci stránek. Těmto klientům poskytujeme balíčky servisních služeb. Po uzavření smlouvy nám pak stačí jen napsat emailem, co konkrétně potřebujete upravit – a nejpozději do 3 pracovních dnů kolegové úpravy provedou.

Výhodou servisních služeb je kromě finančního zvýhodnění úkonů především přednostní vyřízení vašich požadavků. 


Měření, rozvoj a podpora

Spuštěním projektu (webu nebo eshopu) však především vaše práce právě začíná a nikdy nekončí. Pokud po nějakém čase zjistíte, že váš web nebo eshop zákazníci nenavštěvují v takovém počtu, jako jste očekávali, nebo neprodáváte tolik – kolik jste očekávali, nabízíme klientům analýzu chování klientů na vašich stránkách a také SEO analýzu. Uvidíte, odkud návštěvníci přicházejí, jak vaším webem procházejí a odkud odcházejí nejčastěji pryč. 

Také provedeme průzkum konkurence ve vyhledávačích a analýzu klíčových slov.

Na základě zjištěných výsledků vám doporučíme co je potřeba na webu obsahově, textově, nebo strukturou upravit, aby u vás na stránkách návštěvníci zůstali déle, rádi a v případě eshopu hlavně nakoupili. 


Dlouhodobá spolupráce

Vždy pomáháme našim klientům dlouhodobě v jejich projektu. Po nějakém období se klientovi sami ozveme, abychom měli do vás zpětnou vazbu. 


Nut(d)ná administrativa

 

Chápeme, že máte na starost mnohem důležitější práci než lítat na poštu, či skenovat podepsanou objednávku. Nicméně budeme po Vás požadovat podepsané, ve výjimkách elektronicky potvrzené dokumenty/ objednávky / úpravy.

Vždyž je to hlavně vaše pojistka -  že budete mít v rukou oboustranně schválenou smlouvu.

Jsme jen lidi ..

Pokud se stane, že jste na něco zapomněli a práce jsou již zahájeny, i tak se nebojte ozvat.. Vše se dá vyřešit.  Doplníme objednávku, dostanete od nás cenovou kalkulaci za tyto úpravy navíc a zakázka se doladí do vaší úplné spokojenosti!

 

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů dle nařízení GDPR.